Pancake

Bucket List

Publicerad 2009-09-22 22:59:29 i Lista

Ni kanske minns att jag nämde en lista förut på Tess blogg? Nu har jag funderat lite på saker jag vill göra och platser jag vill besöka innan jag dör. Men alltså visst, klart man vill åka jorden runt till alla hörn och kanter, men den här listan är dom saker jag vill göra extra mycket lixom.

RESOR

New York
Florida (igen)
Las Vegas
London (igen)
Brighton
Canada
Thailand (igen)
Bali
Grekland
Dubai (igen)
Kenya
Prag
Italien (igen)
Kroatien (igen)


UPPLEVELSER

Lära mig Italienska
Gå en fotokurs
Gå en drejkurs
Bo på ett 5 stjärnigt hotell
Åka på ett lyxSPA över en helg
Äta julbord på Ulla Winbladh
Flyga 1:a klass
Åka på safari i afrika
Simma med delfiner

JOBB & UTBILDNING

Öppna en egen Nagelsalong

VARDAG

 
Skaffa hund
Gifta mig med Darling
Bli mamma
Köpa ett stort vitt stenhus med vita pelare
Köpa en snygg bil


Har säkert glömt en massa...

Vad är era drömmar och planer inför framtiden? Sätt igång och gör era egna "Bucket List" på era bloggar nu!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-09-23 07:32:26

Bucket List's are the shit!



Jag tror att det kan vara nyttigt att liksom tänka efter ibland. Att verkligen tänka efter vad man vill menar jag. Livet är ju till för att levas! :)

Vad söt du är som skriver Brighton!!! :)



Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2009-09-23 09:19:55

Tess: Ja visst är det så!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela