Pancake

Inspirerad av Trollet

Publicerad 2008-05-30 00:11:02 i Lista

Den här har jag snott av Trollet, som inte har nån blogg jag kan länka till
(Hon borde verligen skaffa en):


1. Vilken svordom använder du mest?
Fan

2. Äger du en iPod?
Nej tyvärr inte

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd ?
För tillfället 07.15

4. Hur många resväskor äger du?
Två typ

5. Använder du flip-floppar?
Jaaa, Me like!

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA eller hemköp

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, e inte helt bekväm framför kameran faktiskt

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Minns inte... E för rastlös för att kolla film nuförtiden

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Flygbiljett till New York

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Antagligen

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Tar och tar gör jag väl inte, men det har väl hänt. Ibland mindre lyckat, då jag råkade ta två halvstarka magiska piller och på 30 sekunder blev helt bananas och skickade mysko sms till Leopardia som måste undrat va jag gick på haha.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? 
Det är en blå Covenant cd  

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Världens bästa vet jag inte, men Duffys skiva äger, och Madonna äger alltid

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Hm... Tror inte det..,.

16. När var senast någon stötte på dig?
Shit, jag minns verkligen inte... Länge sen va d iaf

17. Vad åt du till middag senast?
Stuvade makaroner och korv

18. Använder du huvtröjor?
Japp. Älskar min lila! Brukar även låna Darlings mullvadsfärgade ibland bara för att den e så skön.

19. Kan du vissla?
Ja

20. Vem var den senaste som ringde dig?
En ny nagelkund

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Bergochdalbana

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja säkert...

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja gud ja, och nu med! Simpan äger.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Solna C e väl halvstort

26. Hur många syskon har du?
En

27. Är du blyg inför det motsatta könet?


28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Inte alla kanske, men kan några till Fyra Bröllop och En begravning...

29. Äger du några popband t-shirts?
Japp

30. När flög du senast?
Hem från Liverpool för ett tag sen

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra

32. Läser du för skojs skull?
Ja

33. Pratar du några andra språk?
Engelska

34. Diskar du din egen disk?
Jo då

35. Har du gråtit offentligt?
Ja absolut.

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En smidig Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? 
Nä inte direkt 

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill tatuera mig..... Ska nog göra det efter sommarn

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja om det e han som bjudit ut mig så är det väl inte mer än rätt.

40. Kan du kasta macka?
Nix men min kille e grym på att kasta macka

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Noman

42. Vad har du med dig in på bion?
Popcorn e gott till Bio

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Tror det va Guntar, vet inte varför, men han va bra

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Har ingen koll, men antagligen

45. Vad har du för väder?
Halvkylig kväll

46. Har du en blogg?
Jo men visst

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Hm... Gymnasiet.... Bild!

48. Gillar du att flyga?
Nä inte särskilt, tycker det är bökigt och halvjobbigt.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han måste va snäll

50. När sov du senast på golvet?
Hm... minns inte, det är nog längesen iaf

51. Vilken är din favoritdrink?
strawberry daiquiri e ju grymt gott en solig sommarkväll

52. Gillar du din boende-situation?
Jo, men en balkong skulle ju inte skada. Eller varför säger jag ja, jag vill ju flytta, bo större, bo i sumpan, bo bättre. Så nej, jag e inte nöjd!

53. Vilken är din mammas hemstad?
Solna

54. Din pappas hemstad
Stockholm

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det är väl olika, men 8 e lagom

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jobbdagarna e otroligt fulbokade och kan va stressiga, dom lediga e totalt tvärt om, dom e riktigt slöa :-)

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nog för att jag och Ann kackla mycket, men om jag hamnade i trubbel för det tror jag inte...

58. Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jo då

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
33... :(

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej gud nej, jag e ju sämst på det själv, så jag orkar inte hetsa upp mig för sånt trams

62. Tror du på liv på andra planeter?
Ja

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Darling

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Ingen aning, bryr mig inte vidare

65. Vad var det senaste du åt?
makisar

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer bra överens med alla kön :)

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
vet inte, men pappa hade nån gammal flamma som hette Annica iaf, det vet jag.

68. Gillar du senap?
Ja, slotts

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Då tänker jag; Det som inte dödar en stärker en

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
tror inte jag skulle våga det

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Japp, nagelstuff

73. Tycker du om att krama folk?
Ja kramas e mysigt!

74. Skulle du säga att du är trendig?
Hell no

75. Äger du en digitalkamera?
Jepp

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hm... vet inte

77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Nä, inte om det inte e viktigt

78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen tror jag

79. Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar kanske

80. Vad är du allergisk mot?
Pollen, gräs, björk, äpple, råttor... Listan kan göras lång :-(

81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej verkligen inte, den fasen i mitt liv e över

82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning.

83. Vad står det i ditt 12:e senast inkomna sms?
"Men två sekunder utomhus och jag börjar svettas, tack för det televerket"

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2008-05-30 15:22:45

Räknas golvet på en balkong? Isf kanske svaret på nr 50 är "i Thailand vintern 03/04" Hihihi :D



Och på fråga 76 är ju svaret Nina Persson från Cardigans!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela