Pancake

Tack

Publicerad 2011-05-31 22:45:55 i Allmänt

Full fart hej å hå.
Darling har ju varit ledig ett par dagar och det har varit full fart och fullt hus här hemma. Kul kul, men nu är jag trött :-)
Har hänt massa tråkiga grejer oxå runt omkring till höger och vänster som man blivit ledsen över. Men mitt i allt elände så är jag iaf tacksam över att jag och min lilla familj får vara friska och vara glada och lyckliga.
Tack



Kärlek från mig till er, nu ska jag gå och sova så jag är pigg och glad i morgon bitti :-)



Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2011-06-01 04:41:12

Skönt att ni mår bra o är lyckliga! Då är ni starka o kan stötta dom som har d tufft! Kram

Postat av: Tess

Publicerad 2011-06-01 19:08:18

Kraft och massor av kärlek!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela