Pancake

Annanasdiet?

Publicerad 2008-02-28 12:16:34 i Allmänt

I går kom Darlig hem med filmen 1408. Den va väl... sådär. Blev väl rätt besviken, hade nog väntat mig mer. Men den va ju lite läskig och nervkittlande iaf.
Annanas blev kvällens snacks:
image262
Uppe i vänsta hörnan så ser man att jag e en sann nageltjej :-) Nagelfil, Nagelolja och handcreme- ett måste att ha framme!

Idag blir det jobb och sen ska jag skynda hem till Du är vad du äter. Jag har väl inte varit helt 100 med banteriet den här veckan. Men men, har inte ätit godis iaf :-) Man kanske blir lite inspireard ikväll framför Anna Skipper?

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-02-28 13:37:27

jag ville inte säga det innan du sett den, men slutet var ju verkligen värsta antiklimax, man visste inte riktigt hur mycket man kunde sucka, innan dess...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela