Pancake

Ge mig Mc Donalds

Publicerad 2007-09-30 12:40:03 i Allmänt

Va på kalas igår hemma hos A. Va himla trevligt :-) Körde en liten förfest på jobbet, öppna en flaska vin å skruvade upp volymen och sminka å fixa mig. Man vill ju komma i stämmning innan man ska på fest.
Körde grön glitter eyliner som matcha mina grönglittriga naglar.
 Festen va kul och kvällen slutade på Lemon. Alltså jag älskar Lemon för att det e så härlig musik, men fan va jag hatar det stället för att det e så packat med folk! Skönt att man fick gå före i kön annars hade jag lagt ner och åkt hem.
Tydligen va jag himla charmig när jag kom hem iaf, Darling fick inte hålla om mig för jag mådde illa.
Såhär såg det ut i hallen i morse:
image85
Tog tydligen av mig strumpbyxorna direkt innanför dörren.

Nu ska jag softa ett tag sen ska jag ta ett bad och ta bort glitter eyelinern från igår. Sen blir det en promenad till jobbet. Halv B att jobba ikväll. Men men.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2007-09-30 13:07:22

Haha, men det är tvättbart tyg! Så det är lugnt! :)
Ha en fin dag!

Postat av: Jessica

Publicerad 2007-09-30 19:57:32

Haha sådär brukar det se ut hos mig också efter en utgång, man dumpar llt precis innanför dörren :P

Postat av: anna

Publicerad 2007-09-30 20:44:05

haha sådana där syner känner jag igen från min egna hall och toalettgolv ;)
ok gumman...ska försöka vara lite snäll mot mig själv..
kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela