Pancake

Tröttgnäll och guldglitter

Publicerad 2007-11-30 07:58:58 i Naglar

Har sovit riktigt illa i natt. Blä.
Kunde inte somna igår, helt olidligt. Darling snarka på medans jag låg och vred mig. Ja men inte nog med det, då vakna man kl 5 på morgonen då! Men hej va kul. Låg och vänta på bättre tider en timme sen gav jag upp. På med Nyhetsmorgon och på med kaffebryggaren. Klart. Suck.
Måste köpa ny bäddmadrass, den e knölig och ojämn och man känner lixom fjädrarna. Sen måste vi nog ta och skruva i alla skruvar i sängbrallan för så fort man rör sig så gnisslar hela sängen.
Inte nog med det, jag är ju ibland lite handi, så när jag ska vända mig så gör det ont i höften, så jag måste typ nästan sätta mig upp för att vända mig, och då vaknar jag ju.
Sorry för gnäll, men kl e 07.41 och jag har varit vaken ett par timmar redan.

Idag e d en fullbokad dag på jobbet, kul kul.

Igår blev det bla Guldnaglar på Karin
image166

Gårdagens halsband:
image167

Jaha, det va det. Jag ska väl ta ett morgonbad och göra mig i ordning då.
Puss å hej.

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-11-30 11:01:00

tack!
fräcka naglar!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2007-11-30 18:17:58

Oj, tjusiga naglar!

Postat av: bea

Publicerad 2007-12-13 17:01:23

snygga naglar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela