Pancake

Mysdag

Publicerad 2015-01-06 11:09:14 i Allmänt

Idag har jag och Lilltjejen en mysdag bara hon och jag <3 Jag vet inte ens när det hände sist? När jag var mammaledig med henne skulle jag tro...
Stortjejen är på äventyr med en god vän till familjen. Hon fick i födelsedagspresent en biljett till Disney on Ice som är idag. Så himla kul att nån vill hitta på roliga saker med ens barn :-)
 
Nu sitter vi och poppar Miss Li, jag bloggar och Lilltjejen ritar. Snart är det lunchdax och sen blir det långpromenad ner till centrum för att shoppa lite träningskläder. Har just varit nere i centrum med tron om att affärerna öppnade kl 10, men det var ju söndagstid idag såklart och dom öppnar 11. Men men, fick handlat lite på ICA och så fick pärlan ut och åka en sväng så det var väl bra ändå...
 
Det här får vara dagens bild:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela