Pancake

Heja mig!

Publicerad 2015-01-07 09:59:29 i Allmänt

Sådär ja, då var det vardag igen. Nästan iaf, barnen började på på Föris idag och jag börjar skolan i morgon. Idag ska jag träna och sen ska jag hem och förbereda mig inför morgondagen. Det här med att plugga lön och engelska på lovet gick väl sisådär (gick inte alls). Men tänkte iaf bläddra igenom lite böcker i eftermiddag så man har lite koll.
 
Är taggad för träning, har nya träningskläder och kör med PT´n idag. 2 ggr i veckan är planen att jag ska gymma. Sen är det ju en bonus om jag hinner med något annat oxå.
Min plan är att bli stak och vältränad. Heja mig!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2015-01-07 20:58:05

Heja heja!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela