Pancake

Ett av mina Mål...

Publicerad 2015-01-03 08:58:00 i Allmänt

Jag har ju tänkt till hur jag vill leva och skrivit ner mina mål nu inför det nya året. En grej jag kommit fram till är att det här med att ligga och blippa med mobilen när man ska sova, det är inte bra (Jag blippar aldeles för mycket på mobilen överhuvudtaget). Så nu ska jag prioritera sömnen, och bra sömn. Nu går jag och lägger mig utan mobilen, tänker positiva tankar om dagen som varit, och positiva tankar om dagen som kommer.
Om jag ska vara ärlig så är det faktiskt inte helt lätt, men ändå känns det skönt, och jag somnar bra...
 
Har ni några mål för det nya året? 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka iväg på Massage och efter det blir det att storhandla. Sen blir det familjemys, vi är lediga allihopa i helgen och jag har verkligen längtat! Det hör inte till vanligheten att vi är det så jag är extremt taggad och glad :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2015-01-03 16:53:13

Jag laddar mobilen i köket under natten nu när jag är ledig. Annars skippar jag oxå det där blippandet, kör avslappningsövning innan jag somnar :)
Man blippar tillräckligt den vakna tiden ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela