Pancake

Lite ditt och datt

Publicerad 2014-02-28 19:47:30 i Allmänt

LCHFtåget tuffar på, det bara går av farten. Känner lite att vikten inte spelar så stor roll längre, huvudsaken jag mår bra, och det gör jag ju. Mår bra, äter gott, är mätt nöjd och belåten.
Väger mig inte så ofta, så häromdagen när jag vägde mig för första gången på evigheter hade det rasslat på, och jag har gått ner totalt typ 18 kg so far. Härligt.
 
Skolan rullar på, andra Tentan avklarad idag, tror det gick bra, men det kan ha gått hur som helst. Men i det stora hela gick det nog bra. Skolan är iaf skitkul.
 
Snart vankas det Londonresa med min underbara man. Fotbollsmatchen vi skulle på blev flyttad, så vi får nöja oss med mys, shopping, pubhäng och annat kul ist. Ska bli sååååå jävla kul faktiskt.
 
 
Trevlig helg på Er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela