Pancake

Ingen vila ingen ro

Publicerad 2014-02-12 09:59:57 i Allmänt

Toodiloo lilla Bloggen.
Livet rullar på i en rasande fart. Hinner faktiskt inte med mycket annat än plugg hem och familj. Hinner inte ens med mig själv många gånger. 
Inte helt optimalt, men det blir väl bättre när man fått in alla rutiner kanske...
 
Pengar är verkligen inte allt men jäkligt kul att ha faktiskt. Jag är inte så sugen på studielån, så vi hushåller med pengarna så får vi se hur länge det håller. Men jag kan säga såhär, att om jag hade haft massa pengar så hade jag bokat in mig på en 90 min Thaimassage i eftermiddag. Är stel och har ont i ryggen...
Sen hade jag gått förbi Gina Tricot på vägen hem och köpt ett par snygga jeans jag provade där igår.
Men men. Får bli en annan gång helt enkelt.
 
Förövrigt så längtar jag så sjukt mycket till vår semester! 22 dagar kvar, wiiihooo! Längtar så mycket och är så ivrig så helst vill jag börja packa redan nu. Flera dagar som man bara kan göra vad man vill på, ingen disk, inget städande, äta ute, ha sovmorgon, mysa och bara strosa runt på stan, shoppa och njuta av atmosfären.
 
 
Nä, nu ska jag ta tag i pluggeriet, är ledig från skolan idag så det blir hemmaplugg. Har tenta på Fredag så det är bara att dyka ner i böckerna!
 
En soft hemmaplugg dag som denna hade jag gärna haft den här Outfiten:
 
 
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela