Pancake

Inte den bästa dagen

Publicerad 2014-12-30 11:13:16 i Allmänt

Är krasslig och heeelt off. Försöker peppa mig med massa bra musik... Jobbigt när man inte har någon energi och så ska man vara hemma med tjejerna hela dagen. Det är snö ute och jag borde gå ut och leka nu efter lunchen. Men orkar verkligen inte. Har tryckt i mig både treo och kaffe, men är inte alls pigg...Får sånt dåligt samvete när man inte kommer ut en sån härlig solig dag som denna. Blä. 
Det är en sån här dag vill man verkligen önskar att man bodde i hus, så man kunde öppna dörren och så var man ute typ. Så kan man sitta influffad på altanen med en kopp the medans tjejerna leker i snön.
Aja, få väl se hur det blir....
 
Pepp pepp, heja mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela