Pancake

Back on track

Publicerad 2014-12-03 22:53:47 i Allmänt

Jiiiisus vad min kropp sa ifrån igår. När jag skulle plugga i gårkväll efter jag bloggat sa det bara stopp. Fick så sjukt ont i magen, kramp och blev helt kallsvettig och kunde inte annat göra än att lägga mig i soffan och hoppas på att det skulle gå över. Mådde så jäkla dåligt...
Så i morse kändes det väl lite sisådär att ladda om och åka till skolan. Trött, kunde inte äta någon frukost och kände helst bara för att ställa in. Men jag bet ihop, tog en rask promenad ner till tåget och åkte till skolan och gjorde tentan. Den gick helt ok. Failade på en del grejer som inte var helt otippat, så tveksamt om det blir VG. Men G blir det helt klart. Och det är ju egentligen det som är viktigt.
 
När jag kom hem var jag helt slut, tog en treo, åt lunch (no more carbs, LCHF it is) och sedan tvärdäckade jag i 1½ timme och sov gott i soffan. Efter det har jag faktiskt känt mig helt ok :-) 
 
Glad att Tentan är gjord och ikväll var första gången på väldigt länge jag kunde slappna av och ha en "ledig kväll" efter jag nattat tjejerna. Jag har småfixat här hemma, städat, pysslat, slagit in paket, druckit the och snicksnackat i telefon. Så himla skönt! Ingen pluggstress. Har förvisso en tenta kvar innan jul, men den är det inte lika mycket plugg inför.
 
Snart är det Jullov och jag ska verkligen njuta! Ska bli helt underbart verkligen!
 
Planen är:
Plugga lite lön och engelska
Umgås med familjen
Träna
Bara vara
 
 
 
 
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela