Pancake

Snacka om uppgradering!

Publicerad 2014-08-14 10:22:00 i Allmänt

Som jag skrev tidigare så är typ allt här bättre än där vi bodde förut.
 
Idag var jag med och lämnade tjejerna på Föris. Å jösses va trevlig förskola! När vi skulle skola in stortjejen på förra förskolan gick jag hem och grät för jag tyckte den var så hemsk. På riktigt lixom, med tårar å allt. Ok, jag var då höggravid och full av knasiga gravidhormoner, men ändå... Jag var aldrig riktigt nöjd med den förskolan.
Idag fick jag typ tårar i ögonen när jag gick runt och kollade in nya förskolan.
Så. Himla. Trevlig.
Stort, hemtrevligt, mysigt och med en jättestor utegård. Helt tvärt emot mot den förra där det var litet, omysigt, trångt och med en liten gård.
 
Sen tog jag en rundtur häromkring och kollade in föreningens 2 (!) gym och relaxavdelning. Fatta, 2 gym! Jag kan alltså gå ner och springa på löpbandet innan frukosten!
Och jag som alltid velat ha en egen bastu, jag kan boka relaxavdelningen som är supermysig med bastu, en 50 tums TV och en ölkyl.
 
Jag tror jag svimmar va bra vi har det!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-08-15 06:09:13

Bastu!? Nu är jag avis :)!
Så härligt att ni är mer än nöjda med allt! Då är det som det ska ;)

Svar: Ni får komma hit å basta :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela