Pancake

Jogga på, ett å två.

Publicerad 2013-09-04 21:22:37 i Allmänt

Hörrni, vet ni vad jag gjorde i förrgår? Jag tog en PW och passade på att jogga lite oxå :-) Det var 100 år sedan jag gjorde nåt sånt! Skitkul. Ska ut köra i morgon oxå är planen. Heja mig, Jag är grymt sugen på att få lite kondis. Måste bara skaffa mig ett par lurar så jag kan poppa lite skön springmusik...
 
Annars har det inte hänt så mycket mer spännade här. Bortsett från att jag spanade på Obama och hans följe när han gled förbi förorten idag. Eller rättare sagt, jag spanade på en massa svarta bilar :-)
 
Och förövrigt så kan jag säga att jag inte bara shoppat alla julklappar, födelsedagspresenter till barnen och deras småkusiner, Jag har även shoppat en vinteroverall och vantar till Empi som hon kan ha nästa år (den hon ska ha i år köpte jag såklart redan förra året). Framförhållning is the shit. Big tajm.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-05 19:01:56

Oh my god. Du är nog långt före någon annan =)
Kram

Svar: Javisst, å tänk vad jag inte kommer behöva stressa i jul, eller vara fattig :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela