Pancake

Idétorka

Publicerad 2013-09-09 21:34:00 i Lista

Woopidiwoop, har inget spännande att skriva om, så jag kopierar den här från Mysbella:
 
1  Om jag skulle återfödas till ett djur, vilket skulle det vara?
 
Katt skulle nog va soft att vara.
 
2. Vilken är din favoritblomma?
 
Solrosor tycker jag är underbara, stora gula och vackra!
 
3. Vad är det konstigaste du har ätit?
 
Hm... typ hund eller vad det kan tänkas ha varit (för kyckling som det skulle vara var det absolut inte iaf) i Malaysia med Fidolin.
 
4. Vilken är din favoriträtt?
 
Aaah, det finns ju så mycket gott! För tillfället har jag snöat in på blomkålsmos, senast idag blev det lövbiff med blomkålsmos, stekt lök och sallad. Blomkålsmos är sjukt gott och plättlätt att göra!
 
5. Vart i hela världen skulle du vilja bo?
 
Har ju en önskan och plan på att flytta till Upplands Väsby så småningom, men visst, får jag välja vart jag vill så ligger ju Florida bra till. Men då vill jag vara snorrik så jag kan bo i ett stoooort hus där!  Annars blev jag lite kär i Limhamn när vi var i Malmö i sommras, där kan jag tänka mig att bo som pensionär.
 
6. Om du bara fick lyssna på en en låt resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
 
Hm... Måste ju vara en poppig låt man blir glad av att lyssna på... Tonight med Danny? Inte nödvändigtsvis att den är den bästa låt jag vet, men man blir så glad av den och man vill bara dansa! Eller kanske Heartbeat med Don Johnson, samma där, man vill bara dansa och va glad :-)
 
7. Samlar du på något, i så fall vad och hur många har du av det?
 
Sammlar å sammlar, men jag gillar grodor och har ett gäng. Grodor är fina :-)
 
8. Om du fick byta kön för en dag vad skulle du göra då?
 
Ha sex. Både med mig själv och med andra :-)
 
9. Vad får dig att byta kanal på tv.n?
 
Efterlyst. Pallar inte med att se hur illa det är, blir på riktigt deprimerad.
 
10. Vad läser du helst?
 
Läser tyvärr inte så mycket som jag skulle vilja. Men biografier har alltid varit mitt bästa. För tillfället läser jag om Steve Jobs, å efter varje sida så tänker jag typ, wow. Så. Sjukt. Imponerande. Hela grejen, riktigt riktigt intressant bok!
 
11. Vad är ditt dyraste köp någonsin?
Vår lägenhet.
 
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela