Pancake

Mitt lilla Troll 1 år!

Publicerad 2013-10-11 21:45:00 i Allmänt

Fredag kväll, jag är s l u t som artist. Jösses va jag är trött. "Småbarnsförälderlivet" was killing me today. Inget speciellt egentligen mer än jag varit trött och Stortjejen var trött efter dagis (dvs det tog en timme hem och det blev massa drama när vi kom hem).
 
Det enda jag vill nu är att ta ett glas vin, äta chips med vitlöksdipp och ligga i soffan hela kvällen.
Men. Det blir inget av med det. Suck.

Blä.
 
Men i morgon, då jäklar blir det galej!
 
Först Kalas för finaste Lilltjejen som fyllde 1 år idag!
 
 
 
Sen ska jag hem till Aluc för lite partaj med gamla jobbgänget från konkursjobbet! Ska bli såååååå kul! Det är knytis, jag har en Cheesecake i frysen som blir till efterrätt och skagenröra i kylen som jag ska lägga i Krustader och ha som försnacks. Två flaskor bubbel tar jag med till det.
Så i morgon ska jag va lite crazy och äta precis allt jag känner att jag vill äta. Och dricka, hehe.
 
Men nu är det väl kanske lika bra att jag går och lägger mig, för roligare än så här blir det väl knappast.
 
Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-10-11 22:43:46

Massa grattis till lilltrollet =)
Kram

Svar: Tack <3
pancake.webblogg.se

Postat av: Maria

Publicerad 2013-10-12 10:22:49

Tack för din kommentar =)
Ja alla har vi våra sätt att ventilera oss på. Många prata kanske med sin pojkvän/flickvän, några pratar med sina vänner, några pratar med sina föräldrar och jag jag skriver =) Jag har liksom ingen att prata om det med så att skriva har blivit en utväg för mig för att jag inte ska gå under och jag gillar att blogga =)

När jag är med mina kompisars barn så kan jag inte förstå i min vildaste fantasi hur man kan höja handen mot en sån fantastisk och oskyldig varelse eller att kränka det på annat sätt. Det är över mitt förstånd, så jag hoppas inte att jag kommer göra så mot mina barn den dagen jag får egna, OM jag får det. Det talas ju så mycket om att såna saker går i arv men det hoppas jag verkligen inte =)
Kramkram

Svar: Klart du ska blogga! :-) Det behöver inte gå i Arv, vad det nu än är, Min mamma fick ingen kärlek när hon växte upp, det gjorde att hon gav mig oändligt myket kärlek pussar och kramar. Jag hade en strulig uppväxt, men har haft turen att fått hjälp på många håll och lärt mig mycket och jag väljer själv att inte vara likadan, jag har fått dom rätta verktygen för att klara av det.
Är helt övertygad om att du kommer bli en toppenmamma en vacker dag! Men var sak har sin tid, och din tid kommer :-) Kram!
pancake.webblogg.se

Postat av: Tess

Publicerad 2013-10-12 14:31:55

Åh grattis!!! Och hälsa Aluc från mig! <3
Puss och kram

Svar: Tack å puss
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela