Pancake

LCHF v 4

Publicerad 2013-10-28 22:09:01 i Allmänt


Resultat vecka 4:

Jag: - 1
Darling - 2
 
 Totalt: -6,5 kg
 
Börjar komma in i det här känner jag. Veckan som var gick bra, jag hade planerat bra och handlat inför veckan. och kände hela tiden att jag låg ett par steg före. Jag kom tom iväg till gymmet en gång :-)
Tog mig även i kragen och bakade dom godaste fröknäckena, som jag inte fått tummen ur ****** på evigheter.
 
Det jag jobbar på nu är att lära känna kroppen och lyssna på den. När är jag hungrig egentligen? Har insett nu att jag faktiskt håller mig mätt längre än förut, så jag måste börja känna efter, och inte bara äta mellis för att det är en vanesak. Har oxå sakta börjat förstå och vänja mig vid det här med att det är ok att äta fett, du SKA äta fett.
 
Känner mig taggad och tycker att det är kul! Läser massa LCHFbloggar, kollar recept, och så har jag gått med i LCHF klubben. Känns lite roligt och väldigt inspirerande faktiskt! Ska ge klubben ett halvår tänkte jag. Bara för att komma igång och komma in i det.
 
 
Så det får bli mitt Veckans tips:
 
Känns inspirerande och trevligt. Proffsigt upplägg och massa fiffiga funktioner. Massa bra recept, bloggar och en webbshop.
 
Kram

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2013-10-29 07:10:48

Åh vad kul att ni trivs med lchf! Hej er!!! Jag kan hålla med om att det ibland är lätt att äta av vana. Jag gör fortfarande det ibland. Vissa kvällar hade jag lätt kunnat skippa en ordentlig middag (då min lunch varit väldigt stor tex) men så har Kevin kanske redan hunnit laga mat och så äter jag den ändå. Men för det mesta har jag kontroll.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela