Pancake

Gör allt för att slippa plugga tydligen...

Publicerad 2013-10-31 23:32:00 i Allmänt

Nu sitter jag här och bloggar i stället för att plugga. Osmart, har en inlämningsuppgift som ska vara inne om 33 minuter. Jag har inte ens börjat, för den är så svår och jag har inte helt koll känner jag,
Så därför gör jag allt annat än att skriva på den just nu. Puckat, jag vet...
 
Har annars haft en effektiv dag, sökt massa jobb och hunnit med massa småfix.
Bla bla bla, här är en bild på dagens middag, supergod
kycklinggryta med curry och blomkålsris:
 
 
Jaha ja, jag får väl sätta igång med den där jäkla uppgiften då... Blä.
 
Tjingeling
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-11-02 09:50:26

Hoppas du fick iväg inlämningsuppgiften i tid. Jag borde också plugga mer än vad jag gör. Hur svårt kan det vara liksom? =)
Ha en mysig helg du också.
Kram

Svar: Jag fick in den i tid, för jag kom på att den inte skulle vara inlämnad förrän en dag senare :-)
pancake.webblogg.se

Postat av: viktoria

Publicerad 2013-11-02 20:28:36

Nyfiken så ja snubblade tillbaka in på din blogg, spännande me lchf, funkar de bra??

Svar: Välkommen! Det funkar faktiskt jättebra! Äter god mat, mår bra och går ner i vikt :-) Så jag kan inte klaga.
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela