Pancake

Fluffdag

Publicerad 2013-10-22 09:40:00 i Allmänt

Sitter och myser med en stor kopp kaffe. Lilltjejen sover och jag passar på att ha en mysstund. Jag borde lägga mig och vila en stund, för jag sov inge vidare och är rätt trött. Men jag gillar verkligen den här stunden på morgonen, Darling och stortjejen är på Jobb och Dagis, frukosten är undandukad, tvättmaskinen snurrar på och jag kan sitta och sippa lite kaffe och blippa på datorn och bara softa...
 
 
 
Tänker bara softa idag, fluff och hemmamys är ledorden.
Var som sagt ingen bra vecka förra veckan, helgen blev oxå intensiv och halvjobbig,och på det så var Lilltjejen sjuk. Hon fick Vaccin i torsdags och åkte på feber och var som en liten trasdocka hela helgen, febrig och matt. Inge kul alls.
 
Men den här veckan ser bra ut! Darling är ledig två dagar så jag kommer att ha tid att plugga. Jag har bokat in mig på en ansiktsbehandling och kanske tom kommer hinna gå till gymmet! Wiiihooo!
Så har jag planerat maten och handlat inför veckan.
 
Hoppas bara inte barnen blir sjuka, Stortjejen var lite varm och mosig igår sa bästa barnvakten och hon har hostat lite i natt. Hon var pigg och glad i morse så jag hoppas verkligen att det inte rasslar på och att dom ringer från Dagis. Har ingen som helst lust att ha sjukstuga här hemma!
 
Jag sitter som sagt i mjukisar och är inte stylish för fem öre idag, men OM jag inte var en fluffig hemmamamma idag så hade jag gärna kört den här looken:
 
 
 
 
Härlig färg som man blir glad av passar bra en grå dag som denna!
 
P&K
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-10-23 20:40:41

Jättefina saker.. kanske om några år? Snygg smak har du iaf!:)

Kraam Izabell

Svar: Tack!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela