Pancake

FALL in love...

Publicerad 2013-10-03 10:27:50 i Allmänt

Klarblå himel, sol och kyla i luften! Härligt! Har sagt det förut, men åh va jag älskar hösten!
 
Sitter och sippar på en kaffe och ska snart åka in till stan och träna. Darling är ledig idag och i morgon, ska bli sååå skönt. Shit, det här hemmafrulivet is killing me :-) Full fart hela tiden, är helt slut efter 2 dagar haha.
Men idag blir det som sagt lite egentid.
 
 
Om jag inte fluffa runt hemma och va hemmfru nu och Om jag hade gått ner till min målvikt så hade jag gärna haft det här i min höstgarderob.
 
Kram

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2013-10-04 06:26:07

Tiden går fort, snart fluffar du inte runt hemma och har snart inga kg kvar att gå ner :)
Du är duktig som tar dig tid att gå o träna när R är ledig!
Lyft gärna några hantlar för mig med ;))

Svar: Du är duktig :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela