Pancake

Show me the Magic

Publicerad 2013-11-03 16:16:42 i Allmänt

Jag har ju ända sen jag inte kom in på min utbildning hållt på att vela å haft mig, ska jag söka den eller den utbildningen, tänk om det inte är rätt, tänk om, tänk om å bla bla bla. Jag har frågat nära och kära om råd mest hela tiden.
Jag blev helt trött på mig själv och mitt velande!
Men nu har jag släppt allt. Jag har sökt olika utbildningar, jag har en plan A, plan B och en plan C. Så söker jag jobb lite nu och då när jag hittar nåt kul.
 
Jag litar på att Universum hört min önskan om att jag vill ha ett roligt jobb med eget kontor, bra arbetstider och med hög lön. Så jag har släppt och så får det lösa sig, och det känns sååå skönt, för som sagt, jag blev lite trött på mig själv.
 
För lösa sig, det kommer det att göra, det är jag helt övertygad om :-)
 
 
 
P&K

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-11-04 11:58:00

Jag håller med dig helt! Ibland får man bara låta livet ha sin gång, så löser det sig av "sig självt"

Svar: Precis :-)
pancake.webblogg.se

Postat av: Tess - Svengelska Huset

Publicerad 2013-11-06 16:28:23

Allt löser sig ALLTID! Det gör verkligen det.. :)

Svar: Ja, det gör ju det :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela