Pancake

Pluggeri

Publicerad 2013-11-12 09:32:00 i Allmänt

En regning dag som denna myser jag med en kopp The ist för kaffe. Regn regn, när kommer kylan och snön, är trött på det här nu!
 
 
Den här veckan är det plugg som gäller! Har en stor inlämning i Administrationen som ska in idag.Sen ska jag ha Administrationprov i skolan på torsdag. På fredag ska jag till en skola där jag sökt en utbildning och göra ett kompleterande prov- 3 timmars prov i matte, företagsekonomi och svenska. Så har jag slutprover på Affärskomunikationen som ska vara inlämnad på fredag. Phu.
Det grämer mig enormt att jag lämnade in så dåligt på Affärskomunikationen, så nu måste jag lämna in världens bästa tenta big tajm.
 
Och från det ena till det andra, det är ju kaos i Filippinerna!
Alla kan bidra med något så lets do it!
 
klicka in på
och lämna ditt bidrag!
 
 
Ha en trevlig dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-11-12 11:54:14

Här pluggas det också för full idag, eller nu har jag tagit en paus. Vad skulle vi göra utan dessa pauser haha. LOVE IT! Fast måste sätta fart snart igen. Jag jobbar bäst under press (på både gott och ont) vilket oftast leder till att jag är ute i sista sekunden. Inget att rekommendera direkt. Så nu får jag ta tjuren vid hornen och få lite gjort Phu.
ha en bra dag!
Kram

Svar: jag är extremt dålig på att plugga hemma... Blir alldeles för distraherad av allt annat roligt man kan göra :-)
pancake.webblogg.se

Postat av: Maria

Publicerad 2013-11-12 19:35:52

Jo jag har samma problem jag, därför det sällan blir gjort, men nu var det ett måste =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela