Pancake

New Look

Publicerad 2013-11-06 14:08:00 i Allmänt

Alltså på riktigt, jag har inga kläder. Har rensat min garerob och verkligen varit hård, det jag inte använder åker. Min plan är ju att jag ska investera i en helt ny garderob när jag gått ner lite i vikt. Nu behöver jag ju lixom inte så mycket, jag jobbar en dag i veckan, resten av dagarna är jag hemma och är inte så stylish. Och det är helt ok. Men om jag kommer in på någon utbildning till januari måste jag uppdatera garderoben, helt klart.
 
Jag har inte haft nån direkt stil på flera år, det var varit lite hey baberiba, jag har bytt liv, gått ner i vikt, hittat mig själv, fått barn osv. Men nu ska jag satsa på mig själv och hitta min stil, och shoppa kläder mer planerat och inte bara spontanshoppa.
 
Sen när jag börjar jobba på mitt kontorsjobb ska jag satsa lite på en Business Chic style:
 
 
 
Privat kör jag mer åt det här hållet:
 
 

Bara se till att vinna på lotto nu då hehe...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela