Pancake

Spontant Fredagsmys

Publicerad 2013-03-02 20:54:00 i Allmänt

I mitt numera sunda liv så har jag slutat äta massa skräp och det känns verkligen jättebra! Känns som att jag hittat en bra balans. Har inte varit sugen på skräp på flera veckor utan jag har njutit av nötter, mörk choklad och frukt som godis.
Men efter en lång dag igår med 2 sjuka barn hemma, sömnbrist och träningsvärk big tajm så bara kände jag att nä, det här är en chipskväll.
Jag var så sjukt sugen på chips dipp och cola så det var bara att ta sig till affären och inskaffa fredagsmys.
 
 
Jag kan säga att jag verkligen njööööt av varje tugga, det var extremt gott!
Och fast jag vaknade 4 i morse och mådde illa (mår nästan alltid illa efter jag ätit chips av nån märklig anledning) och trots att jag var proppmätt när jag vaknade så var det så värt det!
 
Gårdagen bjöd även på en massa mys med två sjuka men mysiga barn:
 
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-03-02 22:14:58

Å vilka mysiga barn :)
Jag har upptäckt ikväll att jag nog är lite allergisk mot godis. Vilken otur. Hur ska jag nu överleva? :)
Kram

Postat av: Rosie

Publicerad 2013-03-04 13:19:47

Førsøker också på de, varit sockerfri 1 vecka! Går bra faktiskt =) Blev cola zero i Lørdags dock, inte alls lika gott som vanliga!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela