Pancake

ZZZzzzzöndag

Publicerad 2013-07-28 09:50:08 i Allmänt

Söndag. Hej å hå. *gäsp*
Kom hem från en fantastiskt trevlig semester i torsdagskväll, upp å hoppa tidig fredag och börja jobba. Jobba hela helgen. Hjälp, jag behöver semster igen...
Det är alltid dumt att börja jobba dagen efter man kommer hem från semestern, att jag aldrig lär mig!
Man vill ju komma hem, landa, pyssla, fixa och bara ladda om lixom.
Ja ja, gnäll gnäll, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen rusa till jobbet.
 
Jobba och tjäna pengar är roooooooligt! (Fick lön från Extrajobbet i fredags, oj va kul, jobba i affär på helger är ju verkligen nice måste jag säga!)
 
MITT VITA HUS
 
Ha en fantastisk trevlig Söndag! Puss...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-07-28 15:50:44

Tack snälla och kram på dig också!
Hoppas du har en bra söndag. Här regnar det, lite mys ändå =)
Kramkram

Postat av: Maria

Publicerad 2013-07-29 09:43:53

Vad har du för mailadress så kan jag mejla inloggningsuppgifterna =)
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela