Pancake

Kaffe och smink gör dagen!

Publicerad 2013-01-22 10:36:21 i Allmänt

Inte den bästa morgonen, trött som en åsna, frusen och på det har man fått mens för första gången på typ ett år. Suck. Men två koppar kaffe och lite smink så känner jag mig nu lite bättre faktiskt.
 
Ska ut på en promenad sen oxå, och även om man kan känna nu innan att nä... jag orkar inte... Så vet man att man kommer må så bra när man väl är ute! Jag blir verkligen på bra humör av att promenera! Man får frisk luft, se vacker natur, lite sol om man har tur, och så kan man ventilera tankarna.
 
Jahaja, mycket mer än så hade jag vist inte att skriva om... Det får räcka för nu helt enkelt! Ha en trevlig dag!
 
 
Puss
 

Kommentarer

Postat av: Sofia - ett bättre du

Publicerad 2013-01-22 11:48:23

Hoppas du kommer igång! Smink och framförallt kaffe kan vara räddare i nöden :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2013-01-22 15:01:17

Kaffe och smink kan göra susen!

Postat av: angelica

Publicerad 2013-01-23 07:55:56

Ha en bra onsdag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela