Pancake

Helt enligt planen!

Publicerad 2013-01-10 21:49:00 i Allmänt

Sitter och softar framför datorn med en kopp The och hårfärg i håret.
Håller mig till planen för 2013.
(*Lägga mer tid och energi på att piffa till mig)
Brukar oftast vänta en 3 veckor för länge med att färga håret, så det hinner se för jävligt ut. Fattar egentligen inte varför, det är helt obegripligt faktiskt! Men som sagt, jag håller mig till planen och färgar nu innan det gått över gränsen :-)
En annan grej jag hunnit med är ett Yoga Soft pass på F&S.
(*Träna för att bli stark och må bra)
Det var jättekul och kändes lagom för mig att köra igång med nu med min gravidtrötta (alltså gravidtrötta i som har varit gravid nyligen, så att ingen tror att det är mer barn på g hehe) och otränade oviga kropp! Jag ser fram mot fler pass i samma stil!
 

Det här är Yoga soft

Friskis&Svettis yoga bygger på den klassiska Hahta-yogans grunder och är vår egen yogaform som tagits fram i harmoni med F&S idé om lustfylld lättillgänglig träning av hög kvalité för alla. Vår yoga finns på olika nivåer.

Yoga soft är ett mjukt och tillåtande pass med sköna utvalda yogaövningar. Vi strävar efter medvetenhet och utvecklar vår andning, rörlighet, stabilitet och balans. Yogaövningarna, så kallade asanas, är säkra, funktionella och tydliga och främjar lugn. Vi tränar barfota för att nå en skön grundad känsla i kroppen. Ledaren är där för dig och ger stöd och guidning under passet. Här står medvetenhet i kropp och sinne i centrum utan några krav.Passet är 55 minuter.

Yoga soft passar dig som…

oavsettträningsnivå uppskattar mjuk träning för ökad kroppsmedvetenhet. Passet är också lämpligt för dig är ovan vid fysisk aktivitet, varit sjuk eller skadad under längre tid. Passet är skonsamt för leder och muskler och du får lära känna din kropp och prova på yoga utifrån dina förutsättningar.

 

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-01-11 12:50:59

Yoga är bra!:) Bra att du tänker satsa på dig sjlälv! <3

Ha en trevlig fredag!:)

Kraam Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela