Pancake

Ja tack!

Publicerad 2013-02-27 13:49:52 i Allmänt

Min våta dröm just nu är, eller förresten jag har två, och dom är:
 
1. En natt på Hotell.
Jag fantiserar om att få sova en hel natt i ett mörkt svalt och tyst rum.
En stor härlig säng, fluffiga kuddar, duntäcke och sköna lakan! (Helst lika skön säng som Hilton i New York hade, den var helt outstanding med underbart skön madrass, fluffiga kuddar, sköna lakan och ett underbart duntäcke! )
Tänk att få ligga i sängen en hel kväll och kolla på film och bara mysa. Blippa lite på telefonen, äta chokladdoppade jordgubbar och bara mysa. Sen få sovmorgon och äta en härlig hotellfrukost i lugn och ro,
Alltså jag bara ryser av tanken, guuuuud så underbart!!!!
Sen är det ju en bonus om det finns en härligt spa avdelning och ett gym, för då skulle jag köra ett svettigt pass på gymmet och sen avsluta med en härlig spabehandling!
 
Aaaaah, ge mig!!
 
 
2. Resa till solen.
Gud så ljuvligt härligt det vore att hela familjen fick en vecka i solen!
Var spelar ingen roll, jag är ute efter sol och bad. Jag längtar sjukt mycket efter en solsemester. Jag ser framför mig hur Darling tar barnen när solen står som högst på himlen till hotellrummet för att vila och slippa den starkaste solen, då får jag egentid vid poolen. Bara ligga och sola bada och koppla av.Sen inte behöva städa, tvätta eller laga mat på en hel vecka, hallelulja!
 
Underbara tanke!!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-02-27 16:20:59

Jag delar gärna dessa drömmar med dig, framför allt den första =)
Kram

Postat av: Mariaia

Publicerad 2013-02-27 19:30:25

Men jaaaag drömmer oxå om en natt på hotell! :)
Gärna två nätter..
Så skönt det skulle vara!

Solsemestern var planerad i maj, bara jag och Björn på vår 5 års dag.. Barnfritt hotell, 1 vecka... Men det skjuter vi upp då vi väntar allt annat än semester i maj nu :).

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-02-28 18:15:12

Hoppas att dina drömma besannas snart..:)

Kraam <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela