Pancake

I love Carola helt plötsligt

Publicerad 2013-02-08 13:21:31 i Allmänt

Jag har faktiskt aldrig varit ett fan av Carola. Eller jo, när främling var poppis så var jag ett carolafan. Men då var jag liten, så det gills ju inte.
 
Å visst, jag ääälskar ju
 
 
och
 
 
Fortfarande sjukt bra låtar! Och sjukt pinsam video till Runaway hehe (skämskudden på big tajm).
 
Men annars så har jag verkligen inte gillat Carola, snarare tvärt om, usch, hon har bara känts creepy med sitt Hallelujah hit å dit. Och hon har varit gift med Runar, bara det får en ju att rysa. Nä, jag har verkligen tyckt illa om henne. Hon har varit så provocerande med sin pipiga röst och livets ord å allt.
 
Men. Det jag skulle komma till var att jag råkade snubbla över hennes blogg förut. Hon bjöd in sina läsare på sin resa när hon adopterade sin lilla Zoe. Och jag blev verkligen överaskad och överväldigad över all kärlek och fina grejer hon skriver om i sin blogg. Och jag blev väldigt rörd över hennes fina lilla tjej hon adopterat, så himla fin liten tjej och så härligt att få läsa om någons lycka sådär.
Så nu läser jag den typ dagligen, och det får mig verkligen på gott humör! Massa fina bilder, fin text och massa kärlek. Och det kan man ju inte få för mycket av i dessa "näthatstider", eller hur?
Och visst, hon skriver en del om sin tro, men på ett sätt så man lixom kan omvandla det till sig själv och vad man tror eller inte tror på.
 
Och jag är ju en sucker for positiva saker och vill bara ha bra och härliga saker i mitt liv, och då är det en perfekt läsning för mig :-)
 
Här hittar ni hennes blogg.
 
Puss å hej!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-02-08 14:53:34

Jag avgudade henne när jag var liten och efter det har jag aldrig riktigt haft något emot henne. Jag har känt mig ganska neutral och det med hennes religion så har jag mest tänkt att jag behöver inte dela den men man kan respektera henne val av både man och tro så det har jag gjort =) Precis som jag också vill att andra ska respektera mina val =)
Har följt hennes blogg länge och gillar den. =)
Kramkram

Svar: Ja självklart ska man respektera folks val, absolut :-)Det är såklart oxå lite med glimten i ögat jag dissar hennes ex-man :-)
Runar är ju som en seriefigur, man kan inte ta han på allvar :-)
Kram å ha en trevlig kväll!
pancake.webblogg.se

Postat av: Maria ia

Publicerad 2013-02-09 07:25:26

Haha! Känner detsamma ang Carola! Piprösten när hon pratar och allt hon säger ska alltid låta så "ljuvligt" !
Men konstigt nog har jag sakta men säkert börjat gilla henne :) måste vara att jag själv mognat och kan ta människor på ett annat sätt gemfört med när jag var yngre :)

Tycker absolut vi ska träffas! Joakim har en dragning till tjejlek så det passar perfekt :) är ni lediga imorgon?
Kram

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-02-09 09:47:57

Hon har iaf en enormt bra röst!:) Du ger mig positiv energi!:)

Kraam Izabell

Postat av: Maria ia

Publicerad 2013-02-09 21:42:25

Vet ju inte vart jag ska skriva.. Här? Min blogg? Face?
Äh, hursom.. Du är ju helt fantastisk!
Jag tar gärna emot tjejgrejer men betalar gärna för dom oxå!
Har inte ens kommit på tanken att ni kanske har grejer ni vill bli av med :) men är det så, så är jag superglad!!
Kram på dej!

Postat av: Maria

Publicerad 2013-02-10 13:39:30

Har en utmaning till dig i min blogg =)
Kramkram

Svar: Wiihoo :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela