Pancake

Happi Happi

Publicerad 2013-02-07 09:18:00 i Allmänt

Idag ska jag bara tänka positiva tankar :-)
 
 
Livet rullar på och det känns som att jag har koll på bitarna. Men jag måste hela tiden påminna mig själv om massa saker, som tex att gå och lägga sig tidigt, inte hetsa upp mig för skitsaker och att planera... Men det tar sig.
 
Har börjat jobba lite smått, det känns kul. När lilla E föddes var jag knappt utan för dörren dom första 4a månaderna. Jag var bara hemma och myste i min mammabubbla :-) Jag älskade det. Nu är det helt annat, jag har inte alls samma behov av att fluffa i bubblan.
 
Ha en mysig dag, Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-02-07 10:29:07

Bra att du har koll..:) Ska försöka tänka positivt.. ha en svacka de e lite svårt då, men jag får kämpa på..:)

Kraam kraam!

Svar: Kämpa på, ett å två <3
pancake.webblogg.se

Postat av: Maria

Publicerad 2013-02-07 22:06:42

Jag är i en bubbla men tyvärr är jag där själv och hittar inte riktigt ut :( Ska nog ta sats och göra värsta karatesparken mot väggen och skrika "YEEEEHAAAA" så kanske väggen går sönder och jag kommer ut =)
Kram

Svar: Köööör, det är bara att ta sats och sparka :-)Kram! <3
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela