Pancake

Tröttmössan är på

Publicerad 2013-12-05 21:24:00 i Allmänt

Jag är heeelt färdig. Slut som artist.
Somnade med stortjejen igår, 20.15, snacka om tröttmössa. Lika trött idag. Var på massage i förmiddags, och den massagen knockade mig helt. Det var den skönaste massagen jag fått ever tror jag, men jösses vad den satte igång nåt. Åkte hem och däcka i soffan.
 
Nu ska jag bädda ner mig i gästsängen och hoppas på att jag får sova en hel natt (finns risk för att stortjejen vaknar och ropar in mig i sovrummet...).
Det var typ 100 år sen jag fick en hel natts sömn :-/ Behöver verkligen det.
Måste vara pigg i morgon, för då är det min fina, vackra och underbara stora lilla tjejs födelsdag! Hon fyller 3 år.  Dagen till ära ska vi till Junibacken och leka. Ska bli riktigt trevligt att få en heldag med familjen. Nu blir det skönhetssömn så att jag orkar fira hela dagen i morgon!
 
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela