Pancake

I love Tomten

Publicerad 2013-12-20 10:15:00 i Allmänt

Tomten kom tidigt i år, han kom med en ny iPhone till mig för en vecka sen. Jag är sååå sjukt nöjd! Jag hade en Sony Ericsson innan, och jag var inte direkt missnöjd med den, men min nya, wow. Alltså den är helt genialisk! Den är verkligen som gjord för mig, jag älskar allt med den! Tom att jag som älskar "papperskalendrar" tänker gå över till en digital (trode aldrig det skulle hända), jag kommer dock att ha en "vanlig" till skolan.
Jag vet, jag är lite sen hehe, men så är jag alltid (jag är en late bloomer i allt faktiskt).
 
Som alltid vid den här tiden på året rensar jag ut det gamla och in med det nya. Jag rensar, städar, kastar, ger bort och säljer iväg saker här hemma, ny telefon, nytt nummer och ny utbildning på g. Känns så jävla nice!
Nystart är mitt bästa, jag får verkligen ny energi och det är skönt med lite omstart.
 
Idag är planen, packa, fixa, måla naglarna och förbereda för den 4,5 timmes långa tågresa i morgonbitti. Måste upp kl 4 typ. Tåget går 6,20, och barnen ska väckas, tankas med välling och kläs på. Och helst ska man själv hinna vakna och ta en kopp kaffe innan cirkusen drar igång. Hoppas allt går smidigt i morgon och att inga tåg är inställda.
 
Måste bara skriva lite igen om Saffranspannkakorna. I morse gjorde jag som Stortjejen, jag la lite russin på pannkakorna, sen bredde jag på lite vispad grädde och rullade ihop. Så jäkla lyxig frukost!! Do it!
 
 
 
 
 
 
 
 
 Kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-12-22 15:54:42

Tomten är allt snäll ibland =)
Hoppas du får en riktig skön jul =)
Kramkram

Svar: Tack det samma!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela