Pancake

Plan B

Publicerad 2013-08-10 06:47:00 i Allmänt

Skepp å hoj!
Uppe med tuppen idag, sitter och dricker kaffe och njuter av lördagsmorgonen.
Mysigt att gå upp med lillfisen, även om 5-6 är lite väl tiiidigt att gå upp...
 
Helgen blir soft, mys, hemmafix och lek med kusinbarnen är planen.
 
På måndag börjar skolan. Jag är fortfarande på reserv. Dom tar in reserver ända till 2 veckor efter kursstart. Får se hur det blir. Nu har jag iaf skaffat mig en plan B, så kommer jag inte in så får jag hitta på nåt annat helt enkelt. Inte mer med det. Känns helt ok faktiskt.
 
På måndag börjar även mitt sunda liv igen. Verkligen längtar! Ska straxt skriva en matlista för veckan, och i morgonbitti ska jag åka och storhandla. Hej då all onyttig mat och snacks.
Ska även komma igång med träningen. Tänkte börja nästa vecka med att konditionsträna, veckan efter drar jag igång på gymmet.

Ording och reda, äntligen.
 
 
Trevlig helg!
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2013-08-10 08:59:15

Håller tummarna att du kommer in! Puss

Postat av: Maria

Publicerad 2013-08-10 10:42:57

Oj börjar skolan SÅ tidigt hos er?? Jag börjar om 2 veckor. Nervöst till tusen :/ Vad är det du ska läsa om du kommer in??
Det låter som bra planer du har. Vill också komma igång med träning men min mage sätter stopp för det för tillfället :(
Hoppas du har en bra helg.
Kramkram

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-08-19 10:05:15

Jag hoppas att du kommer in:) Jag håller tummen för dig :)

Kraam Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela