Pancake

Mysfredag

Publicerad 2012-09-14 10:34:00 i Allmänt

En regning och grå dag som denna, när jag bara lyckats sova 3 timmar under natten är jag väldigt tacksam över att Lilla E är frisk så hon kan gå på dagis ett par timmar. Vet inte hur det skulle gått annars *gäsp*
 
 
Hon älskar sitt dagis, blev helt lycklig i morse när jag sa att vi skulle dit :-) Känns ju skönt. 
Hon är verkligen ett "lätt barn". Jag var verkligen förberedd när hon föddes på att det skulle bli tufft och jobbigt med allt som man hört om. Men alltså det har flytit på så bra, så det är inte klokt.
När hon var bebis så var det inte alls direkt många jobbiga nätter som man trodde det skulle vara, kan räkna dom på en hand typ.
Hon har alltid sovit bra, först i sin spjälsäng i vårat rum, sen nu i sin säng i sitt rum. Inga problem alls när hon skulle sova i eget rum. Hon går och lägger sig kl 20, inga konstigheter, puss å god natt typ.
Dagis, nemas problemas. Några inskolningsdagar sen var det klart.
Hon är så nöjd med tillvaron :-)
Får väl kanske dubbelt jobbigt nu med nya bebisen, mohahaha...
 
Planen idag är att dricka lite the och fnula med lite grejer framför datorn, sen sooooova. Sen hämtar jag E och det är full fart, Darling jobbar sent, så det blir solokväll för mig.
Hoppas ni alla får en riktigt härlig fredag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-09-14 20:43:05

Härligt läsning att E är så go!! :) Så spännande med en till hörru!!! :) Snart är det dags :) Puss

ps! Tack för att du tyckte sovrummet blev fint..:) Himlans nöjd. Mysigt med höst för då boar man alltid in sig lite extra och något nytt tilkommer. Hälsa R!

Svar: Wiii, ja snart är det dax :-)
Pancake

Postat av: leopardia

Publicerad 2012-09-15 18:00:28

Tänker på dig nästan varje dag! Saknar ju att leka! Jag har en present till den nya ärtan. Kan ta m den till jobbet så kan R svänga förbi nån gång när han har tid och hämta upp den.

Svar: Ååå, jag saknar oxå!! Vi styr upp nåt! Du kanske vill komma på middag nån dag efter jobbet? Så kan jag köra hem dig. Så får du med dig böckerna hem oxå.
Pancake

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela