Pancake

Vilodag

Publicerad 2012-10-03 10:05:00 i Allmänt

Sitter här och sippar på en kopp Chai The. Har varit och lämnat E på Dagis och njuter av lugnet här hemma. Har haft fullt upp nu ett par dagar så idag ska jag bara göra typ... ingenting. Vila. Sov inte så jättebra i natt, så det ska bli skönt att ta det lugnt.
 
Jag blir verkligen helt slut av ingenting nu. Var på jobbet igår och fixade med lite grejer, så fick jag även håret, brynen och fransarna färgade. När jag kom hem sen var jag helt färdig, men ingen vila ingen ro, för då var det ju dax att hämta E, laga mat, busa, bada, och mysa med henne. När Darling kom hem vid 19 så låg jag utslagen på soffan, och låg i samma ställning tills kl 21.30 då jag gick och la mig.
Som sagt, helt slut av ingenting!
Fattar inte hur dom här "familjen annorlunda människorna" orkar med att ha typ 8 barn och samtidigt vara gravida?! Helt ofattbart faktiskt.
 
Hoppas ni alla får en riktigt trevlig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela