Pancake

Riiiiik är jag :-)

Publicerad 2012-10-02 09:49:00 i Allmänt

Är supernöjd med min hemmagjorda hårinpackning! Håret blev jättebra! Tack Lesly för tipset!
 
Billigt var det oxå, om man jämför med Redken jag brukar ha och som kostar 410 kr för en burk.
Nu i dessa tider är det till att hushålla med pengarna här hemma, inga utsvävningar eller slös. Men det är helt ok, jag gillar det här med att leva på lite mellan varven, det blir lite sport att få ihop det lixom. Så tycker jag att det är bra och att alla borde prova på det ibland, man får lixom lite perspektiv på saker å ting.

Och även om vi lever på en inkomst just nu så är vi absolut inte fattiga, vi är ju rika, både på kärlek och på pengar.
 
Kolla den här:
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-10-02 20:44:08

Jag såg den där texten för ett tag sedan. Sååå sjukt tänkvärt!!! Kanske lägger upp den hos mig också :) Puss

Postat av: Leslita

Publicerad 2012-10-02 23:22:19

Tack igen. Och oj vilken berörande bildtext. Den va fin men samtidigt tänker man på hur världen ser ut. Lite hemskt det där.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela