Pancake

Söndagsmys

Publicerad 2012-11-18 12:29:35 i Allmänt

Kaffe är min bästa vän nuförtiden. Är sjukt sugen mest hela tiden. Kanske att man tar igen för allt man inte drack när man var gravid?
Hur som helst så sitter jag och sippar på en en kopp kaffe nu efter lunchen. Båda barnen sover och jag softar lite framför datorn. Härligt.
 
 
Hur har ni haft det i helgen? Gjort nåt spännande?
Vi hade ju som sagt gäster igår och det var trevligt. Skönt att få piffa till sig lite och få umgås med trevliga människor.
Mindre kul var att efter dom gått hem så fick lilla bebisen för sig att gallskrika i typ en timme. Herre gud va jobbigt. Ingenting hjälpte, inte ens att gå ut och gå runt kvarteret och fluffa. Phu.  Jag lider verklilgen med alla som har KolikBebisar. Är otroligt tacksam för att det inte händer så ofta, och att båda mina barn har varit lättskötta och lugna för det mesta!
 
Nu ska jag ta och hänga lite tvätt och kika till ugnen för att se om mitt bröd jag bakar är färdigt.
 
Tjingeling på er och ha en mysig Söndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Izabell

Publicerad 2012-11-19 16:25:02

Kaffe är ju såå gott!:D

Ha en fin vecka!:)

Kraam Izabell

Postat av: Tess

Publicerad 2012-11-20 16:59:38

Va? Får masn inte dricka kaffe när man är gravido?? Jösses... tveksamt om jag skulle klara det! Haha! Smart lösning på juloyntet.. skall försöka hålla mig till något liknande. Fast granen får ng komma fram strax innan Lucia... ;) Puss

Svar: Jovisst får man ju det i rimliga mängderl, men personligen så mådde jag illa av bara lukten och var noll sugen på kaffe!
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela