Pancake

Piffat lite

Publicerad 2012-11-15 22:48:00 i Allmänt

Jag har haft den här bloggen ett tag nu, närmare bestämt sedan Juni 2007.
Jag har inte brytt mig om att pyssla och pimpa den, utan har bara haft ett enkelt och tråkigt standarutseende. Har lixom inte orkat engagera mig...
Men har ju känt länge att den varit för jävla tråkig.
Och grejen är ju den att jag gillar att pyssla med sånt här, jag har snickrat ihop min jobb-blogg och pysslat med hemsidefix, så jag fattar inte varför jag inte piffat till den tidigare?
 
Men hursom helst, nu har jag pysslat lite ikväll och här är min nya upp-piffade blogg :-)
 
Är inte helt klar än, bla så får jag av nån märklig anledning inte bort min gamla profilbild?? Men nu är jag så trött så att ögonen går i kors, och orkar inte fixa mer ikväll, så jag får kika på det i morgonbitti.
 
NATTI NATTI ALLA HÄRLIGA BLOGGVÄNNER

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-11-16 10:58:37

Men åååååh vad fiiint!!!!!
Trevlig helg! Puss

Postat av: Izabell

Publicerad 2012-11-16 15:28:34

Den blev ju JÄTTEFIN!!! :-)

Kraam Izabell

Postat av: penny

Publicerad 2012-11-16 23:47:42

Halloj :)

Vad roligt att du bloggar igen :)

Och vad skoj att du kikade in hos mig i fotobloggen :D

Behöver du någon gång lite hjälp med bloggen så finns alltid jag :) Hjälper alltid mina vänner om någon behöver ;)

Ha en mysig helg

Kram Penny

Svar: Tack Penny :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela