Pancake

Happy Happy

Publicerad 2012-11-22 11:04:43 i Allmänt

Wiihoo, idag är Darling ledig, och inte nog med det! Han är ledig i 4 dagar till! Ska bli sååå trevligt att ha honom hemma ett par dagar. Så det är inte bara skit med hans schema, ibland är det bra oxå :-)
 
Planen idag är att åka in till stan, jag ska på ett spännande möte. Ska bli riktigt kul att få åka in till stan med min man och lilla Bebisen. Se lite annat än förorten.
 
Sminket är på och jag är redo för storstan!
(Tänk vad lite som krävs nuförtiden för att man ska bli Happy)
 
 
Kram och ha en fantastisk trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-11-25 19:56:25

Trevligt med ett spännande möte OCH att R är ledig i 4 dagar!!! Those were the days när man hade galna scheman! Puh! Hälsa :) Puss

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-25 20:40:00

Det låter härligt! Hoppas du har haft en fin helg..♥

Kraam

Postat av: Izabell

Publicerad 2012-11-25 20:40:59

Oj jag blev anonym.. Kraam Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela