Pancake

Mellandagsrea

Publicerad 2012-12-27 09:56:00 i Allmänt

Trotsade tröttheten igår och begav mig till den stora gallerian när Darling kom hem från jobbet. Tänkte kika på rean och spendera lite julklappspengar var planen.
Sjukt mycket folk. Inte så otippat kanske, men jag fattar inte att så många människor har med sig sina barn? Minns att jag blev lika förvånad förra året. Maaaassa barn och barnvagnar.
 
Why lixom?
1. Det är galet mycket folk, barn och barnvagnar är i vägen!
2. Barn ska väl vara hemma och sova så sent på kvällen?
3. Det är ju nog så jobbigt att gå med barn och barnvagnar i affärer en vanlig dag, det måste ju va olidligt när det är så mycket folk som det är när det är mellandagsrea!?
 
Jag var iaf barnfri. Lite antiklimax var det när jag kom dit vid 20 tiden och insåg att allt stängde kl 21. Jag trode såklart att dom hade öppet till 22 som dom haft under hela december. Så jag hann inte med så mycket. Det jag hann med var Gallerix som hade 50% på hela sortimentet!
Eldorado för mig som älskar att shoppa ramar!
I min värld kan man aldrig ha för mycket ramar hemma :-)
 
 
Ska nog dit ikväll igen och köpa några fler. Alltid bra att ha hemma. Tycker ju om att pyssla och göra tavlor i alla former.
 
Det här är senaste tavelpysslet här hemma:
 
 
Kassa bilder som vanligt, men orkar inte fota om och ha mig.
Har gett upp och bara insett att ja, jag är en usel fotograf. Men det är ok, man kan ju inte va bäst på allt :-)
 
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Postat av: penny

Publicerad 2012-12-27 13:16:39

Jag hoppar över rea:n. Det var jobbigt nog att trängas under julhandlingen :P

Nu är det vila som gäller :)

Jag älskar också ramar, det finns så mycket fint man kan ha dem till. Inte bara foton ;)

kram kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-12-27 23:31:10

Jag hoppar också över rean - och inte bara för att jag är sjuk; jag avskyr reor med sina obligatoriska folksamlingar!!
Gallerix har så många fina ramar (och annat) - jag borde veta som faktiskt jobbat på Gallerix här i Avesta en gång i tiden! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-28 12:56:34

Jag tycker oxå att det är såå jobbigt med massa barnvagnar..och en massa trötta barn.. skönt att det finns nätshoppar!:-)))

Vad duktig du är, så jättefina tavlor du gjort!:)

God fortsättnings kramar Izabell

Svar: Trötta och griniga barn, som sitter i sina vagnar med vinteroveraller i en innomhusgalleria. Man fattar ju att dom är kinkiga. Stackars barn.
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela