Pancake

2 års Kalas!

Publicerad 2012-12-12 13:22:00 i Allmänt

I helgen så hade vi kalas här hemma. Vi firade att Lilla E fyllde 2. Det var ett trevligt litet kalas med massa nära och kära.
 
E busade och lekte med dom andra barnen som kom, och som en liten Grande Finalekaskadkräktes hon i slutet av kalaset. Inte bara en gång, utan 2 gånger. Över hela sig,mig och även i hela hallen.
Hon har aldrig kräkts förut och jag måste säga att jag blev väldigt förvånad över hur mycket det kan komma från en sån liten tjej...
Men sen måde hon bra, och ingen annan som var på kalaset blev dålig vad jag vet, så jag vete 17 vad det var??? Hon åt ingen tårta eller massa kakor, hon smakade på tårtan men var inte vidare förtjust, samma med allt annat. Så hon kräktes inte av för mycket av det goda. Skumt.
Men hey, jag är jätteglad att det inte var vinterkräksjukan, så jag spekulerar inte mer i det :-)
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-12 15:09:38

Kan nog ha varit stress, mycket nya känslor, ett behov av att vakta sina grejer. Mycket som kan ha spelat in :)

Svar: Ja, vem vet, så kanske det var...
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela