Pancake

RegnMys

Publicerad 2012-08-26 14:36:28 i Allmänt

Regn regn regn... Mysigt att hålla sig inne och fluffa runt i mjukisar en sån här dag!

Har just kommit hem efter att ha hälsat på fina Sväris. Fast man har haft det jättetrevligt och inte alls varit borta hemifrån länge, så är det så skönt att komma hem. Borta bra med hemma bäst verkligen.

Är faktsikt lite trött på att flänga runt nu... Vill helst bara vara hemma. Nästa helg blir det 40 års party för min del med övernattning, men sen, då ska jag inte vara borta en dag hemmifrån tills bebisen kommer! Och efter nästa helg så har jag slutat jobba oxå, då blir det nervarvning och hemmafluff för hela slanten.
Räknar dagarna tills jobberiet är över, det känns faktiskt rätt så tungt att jobba, har ingen ork, är tjock och krämpig...



Den här bilden är några veckor gammal... Jag är större den här graviditeten än förra...

Puss å hej

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-08-26 20:10:32

Du är superfin!! När är beräknat datum? Puss

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-09-05 22:53:02

Vet hur tungt det är ändå tänker man: "Åhhh. vad fint och mysigt!" <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela