Pancake

Dagistajm

Publicerad 2012-08-28 22:17:00 i Lilla Barnet

Min lilla tjej har blivit en stor tjej. Hon har börjat på Dagis :-)
(jag veeeet att det heter Föööörskola och bla bla bla, men jag säger Dagis, punkt slut)
 
 
Världens bästa hemmapappa skötte inskolningen och det gick som en dans. Inga konstigheter.
Vet inte om jag är helt nöjd med dagiset, vi var där alla tre förra onsdagen för en liten informationsträff, och det slutade med att jag gick hem och grät för att jag tyckte det var så typ, Omysigt. Kan ha varit graviditetshormonerna som spökade, så jag vet inte riktigt egentligen vad jag tycker om det. Vi får väl se vad jag säger från och med nästa vecka då jag ska sköta hämtning och lämning, då kanske jag bildar mig en uppfattning... Nu har jag ju inte varit där sen infoträffen/psykbrytsdagen... 
Huvudsaken är ju ändå att E trivs och att personalen är bra.
Trivas verkar hon iaf göra, hon leker och busar och var inte alls intresserad av att gå hem idag.
Och världens sötaste var hon idag när dom skulle gå berättade Darling, hon gick runt och kramade hej då till alla barnen :-)
 
Lilla Barnet i magen växer på, jag var på tillväxt UL idag och allt såg bra ut. Den är fortfarande lite liten, men det är inga alarmerande siffror. När jag fick se ansiktet på UL skärmen så tyckte jag att det såg ut som en tjej, så nu tror jag att det blir en liten tjej :-)
5:e Okt är det beräknat till.
Jag läääängtar verkligen tills den ska komma! Det gjorde jag inte med E på samma sätt, för då viste man lixom inte riktigt vad man skulle förvänta sig. Och den här gången är jag större, och är mer trött på att vara gravid, så heja heja lilla barnet, kom snaaaart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela