Pancake

Fullt ös här hemma

Publicerad 2011-09-20 14:10:17 i Hemma hos mig

LillHjärtat har lärt sig att stå och det är numer hennes favvo.
Hon står överallt och far runt här hemma i ett. Så jag har fullt upp här hemma med att ha koll på henne så att hon inte hittar på en massa bus. Därav den dåliga blogguppdateringen.
När Darling jobbar hela dagarna har jag verkligen inte tid att sitta framför datorn. Och när han kommer hem så är jag heeelt slut. Då tar jag ett härligt bad, läser en bok och sen går jag raka vägen in till sängen och somnar på stört.



Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-09-21 07:48:29

Awwww!!! Vilken liten äventyrerska! :)

Kraaam

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-09-22 11:29:02

Det låter precis som det ska!! :D

Som (småbarns)förälder gäller det att prioritera - STENHÅRT!!! Man bara måste hinna med sig själv också!! Och tid till "ingenting"!! Fråga mig!! Been there - done that!! (Fast nu är yngste sonen 12 år, så nu gör jag mycket mer som jag vill!! Tack vare en fantastisk man och pappa då förstås!! :D )



Här kommer svar på din kommentar på min blogg:

Hej Panki!! Tack för pepp!

Oj, svaret på din fråga kan bli ett helt blogginlägg, men lite kort kan man säga att några personer som har en vision om hur de kan skapa sig ett jobb men inte vill bli egenföretagare med allt vad det innebär istället kan driva företaget som en (ekonomisk)förening. Då bli föreningen den juridiska personen och medlemmarna blir anställda i föreningen! Smart som attan om man kan ro det i land!! :D

Postat av: Tess

Publicerad 2011-09-25 11:21:15

Ja, jag minns just det från den tiden! :) Kikar på bilden ovan och det var väl ungefär så gammal jag var. Kanske kommer även lilla Emelie minnas något? Det är ju inte helt omöjligt! :) Som jag skrev till Malin "man är ju inte hjärndöd när man är bebis"...haha... sen kan jag inte påstå att jag har många fler minnen från när jag var sååå liten.. det där är den enda från bebisåldern. Sedan har jag några från när jag var litet barn och sedan har jag hur många som helst från när jag var 4 år och uppåt... :) Kramis

Postat av: N

Publicerad 2011-09-26 00:01:02

Åhh, vad stor hon har blivit! Hur gammal är hon nu?

Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela