Pancake

Allt eller inget. Tror det blir inget.

Publicerad 2011-05-23 13:29:18 i Allmänt

Idag borde jag:

*Åka till S-tuna och lämna tillbaka en tröja
*Dammsuga
*Byta lakan i sängen
*Promenera bort till SB och kolla upp boendeparkering
*Ta en långpromenad
*Rensa lite och slänga ut på Tradera

Men fan, tror faktiskt att jag ska göra ingenting idag. Har inte kännt mig helt 100 nu på ett par dagar, så jag har noll energi.
Är solo idag då Darling kommer hem sent och inneboede svägerskan är på Cypern. Hade nån plan på att bjuda hem Gudsonen hans syster och pappa på middag oxå, men tror jag hoppar det med. Lär ju inte ens orka laga middag åt mig själv. Blir väl nudlar på sin höjd...

Så det lutar åt att jag fluffar runt hemma i mjukisar, utan både smink och BH :-) och gör absolut ingenting, på sin höjd kommer jag att klippa och klistra lite.. :-)

Kommentarer

Postat av: Margo

Publicerad 2011-05-23 22:57:24

Fluffa på du. Man måste inte alltid orka och vara på topp. Styrkekram till dig

Postat av: ia

Publicerad 2011-05-24 06:38:38

Låter som en härlig fluffdag! Behövs såna oxå. Hur mår lilltjejen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela