Pancake

Bättre förr?

Publicerad 2011-03-13 10:09:52 i Musik

För mina kära vänner som bor ute i den stora världen:



Årets vinnare i mello.
Jag tippade den som vinnare. Den är trallvänlig och med tanke på hur många 14isar där ute som ringer och röstar så är man ju inte direkt förvånad att den vann.
Jag gillar den faktiskt, dels för att jag har ju en förkärlek till pojkband sen tidigare (bros, westlife, boyzone...) och dels för att det i melodin faktiskt påminner om en gammal favvo:



Mello var bättre förr :-) Iaf musiken, framträdandet- nja... så där va? Haha.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-03-13 10:50:20

Jag lyssnade på låten idag (har ju inte följt mellon alls) och tyckte den var... inte så bra (to put it mildly)! :) Men jag har liksom tröttnat på mellon. "Det var bättre förr"! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela