Pancake

Trötta familjen

Publicerad 2011-03-15 20:57:01 i Allmänt

Igår var Darling ledig. På eftermiddagen så säger jag:
-Är det ok om jag går in och sover middag en liten stund, jag är så jäkla trött.
-Ja absolut, gör det du
Jag gullade med Lilla barnet i ca 2 minuter för att sedan resa mig och gå in till sovrummet, då ser jag att Darling har somnat. Sittandes i soffan. Snacka om att springa in i väggen haha.
Jag la mina sovplaner på is och fixade och lagade mat medans han sov. Efter middagen sen så var det min tur att sova, jag kröp ner under täcket och somna på stört. Jag bad Darling väcka mig 19,15 så vi kunde bada Lilla Barnet då innan hon skulle sova. När han kommer in och väcker mig frågar jag:
-Är det morgon eller kväll nu?
Jag hade tydligen oxå sprungit in i väggen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela