Pancake

Härliga fredag!

Publicerad 2011-03-11 08:23:52 i Allmänt

Dagen har bara börjat, men jag känner att det kommer att bli en bra dag! Kan ju lixom inte bli sämre än dom föregående :-)

Sitter här och dricket Kaffe medans Lilla Barnet sover i soffan och Darling sover i sängen. Lugnt och skönt med andra ord.
Darling har nytt schema, så han är ledig 5 dagar i rad var 3:e vecka. Han har just haft en sån period, och det var verkligen såååå nice! Familjemys Big tajmo. Det är bra oxå att han får en chans att ha lite vardag med oss, och få va med och ta hand om El Skrutto (kärt barn har många namn) på heltid och inte bara en timme innan jobbet och nån dag här och där typ. Vi delade på nätterna och det var riktigt skönt att få sova ordentligt. Jag sammlade massa ny kraft dom där dagarna! Me like! 3 veckor kvar till nästa gång, läääängtar! Nackdelen är ju att där i mellan jobbar han ju långa och jobbiga pass, som idag, 9,30-20,30. Om inte El skrutto vaknar snart från sin tupplur så kommer han inte att "träffa" henne på hela dagen, hon kommer att sova när han kommer hem. Och om hon vaknar nu kommer han få ca 10 minuter med henne. Suck.

Idag har vi Herbadejt här hemma och det ska bli spännande att få väga sig igen och se om den här 1½ veckan gett nåt resultat. Känns bra iaf! Är lite sugen på att börja träna. Nu när man inte ammar så har man ju möjligheten lixom. Och bara att få komma hemifrån och vara lite själv är ju guld. Frågan är om jag ska simma eller köra friskis? Hm... jag känner mig själv, och har ju genom åren köpt en del kort utan att använda dom, så jag överväger detta noggrant nu så att det inte blir samma sak igen...  

Ja ja, den som lever får se! PUSS på Er!

Kommentarer

Postat av: Margo

Publicerad 2011-03-11 11:03:43

Jag är jättenyfiken. Kram <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela