Pancake

Söndagsfix

Publicerad 2011-06-12 12:40:38 i Allmänt

Ett bra sätt att få igång endorfinerna är att lyssna på bra och hög musik! Gärna i samband med något fysiskt som ett träningspass, powerwalk eller som jag har gjort nu idag- städat.
Att storstäda så att man blir svettig till hög musik är ju en riktigt Feel Good Boost. Man mår bra och så blir det fint hemma, kan lixom inte bli bättre!

Nu ska jag ta ett bad, poppa bra musik, bläddra i en tidning och sen ska jag lacka naglarna och lägga mig i soffan och läsa medans Darling leker och gosar med Lilla Barnet.

Har sagt det förut, men säger det igen:

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-06-12 16:28:47

Låter som en perfekt söndag! :) Kraaam

Postat av: Izabell

Publicerad 2011-06-13 11:19:24

Musik är så viktigt för alla tillfällen:-)



Kram Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela